
Általános ügyfélfogadás
Tájékoztatás anyakönyvi ügyintézés rendjéről
A veszélyhelyzet kihirdetésével összefüggő Kormányrendeletekben foglaltakra figyelemmel a Fóti Közös Önkormányzati Hivatalban az anyakönyvi ügyintézés az alábbiak szerint történik:
Előzetesen, telefonon egyeztetett időpontban tudjuk fogadni a jogszabály által kötelezően előírt személyes megjelentést igénylő, halaszthatatlan anyakönyvi ügyekben az ügyfeleket.
Időpontot foglalni a 06/70/500-3478 vagy a 06-70-500-3661 telefonszámon, hétfőtől csütörtökig 8-16 óra között, pénteken 8-12 óra között vagy az anyakonyv@fot.hu e-mail címen lehet.
Haláleset bejelentése, anyakönyvezés kezdeményezése:
Telefonon egyeztetett időpontban kerülhet sor a haláleset bejelentésére. Az anyakönyvezést követően értesítjük a bejelentőt, az anyakönyvi kivonat elkészültéről és az átvétel időpontjáról.
Apai elismerő nyilatkoztat felvétele:
A veszélyhelyzet fennállása idején is felvesszük az apai elismerő nyilatkozatokat, előzetes telefonos egyeztetést követően.
Házassági szándék bejelentése:
Kérjük, előzetesen egyeztessenek az anyakönyvvezetőkkel, telefonon kérjenek időpontot a házassági szándék bejelentéséhez.
Már előjegyzésbe vett házasságkötések:
Az esküvőket a házasulókkal korábban egyeztetett időpontokban, de csak kizárólag 2 tanú jelenlétében, a Házasságkötő teremben tartjuk. Természetesen a házasulók kérésére lehetőség van arra, hogy elhalasszák vagy módosítsák esküvőjük időpontját.
Anyakönyvi kivonat igénylése:
Amennyiben valamely halaszthatatlan ügy intézéséhez szükséges az anyakönyvi kivonat kiállítása, ezt telefonon vagy e-mailben kezdeményezhetik. Az anyakönyvi kivonatot postázzuk, vagy megbeszélt időpontban személyesen átvehető a hivatalban.
Hagyatéki ügyintézés
A postán kiküldött hagyatéki nyilatkozatokat kitöltve, aláírva, elektronikus úton, e-mailben, vagy postai úton szíveskedjenek visszaküldeni, vagy a Hivatal ügyfélszolgálatának bejárata mellett található postaládába elhelyezni. A nyilatkozat kitöltésében segítséget adunk a 06-70-500-3478 vagy 06-70-500-3661 telefonszámon.
Minden egyéb anyakönyvi ügyben is kérjük, hogy telefonon, vagy e-mailben tájékozódjanak az ügyintézőknél.
Megértésüket köszönjük!
Ügyfélszolgálati Iroda
email: uszi@fot.hu
telefonszám:
- 0627/535-365
- 0627/535-375
- 0627/535-385
- 0627/535-395
- Hétfő 8:00-12:00 és 13:00-17:00
- Kedd 8:00-12:00 és 13:00-16:00
- Szerda 8:00-12:00 és 13:00-16:00
- Csütörtök 8:00-12:00 és 13:00-16:00
- Péntek 8:00-12:00
- iratok átvétele
- kézbesítetlen levelek átadása
- hatósági hirdetmények kifüggesztése
- népesség-nyilvántartási ügyek
- kereskedelmi ügyek
- hagyatéki ügyek
- lakásépítési kedvezmények átterhelése, felfüggesztése
Jegyzői Kabinet, Hatósági Osztály, Városfejlesztési és Üzemeltetési Osztály, Gazdasági Osztály:
email: titkar@fot.hu
telefonszám: 0627/535-365, 0627/535-375, 0627/535-385, 0627/535-395
- Hétfő 13:00-17:00
- Szerda 8:00-12:00 és 13:00-16:00
- Péntek 8:00-12:00
- Anyakönyvi, gyermekvédelmi, szabálysértési, birtokvédelmi, környezetvédelmi, szociális és adó ügyekben, pénzügyekben
Dr. Vass György Polgármester fogadóórája:
Minden hónap első hétfői napján tart fogadóórát, előzetes egyeztetés után: +36-27/535-385/102-es mellék